Strona dla każdej firmy, czemu warto?

Dodane: 19-08-2016 03:28
Strona dla każdej firmy, czemu warto? myt-art.pl to jedna z najbardziej zmieniających się branży internetowych. Prawie dosłownie każda firma posiada witrynę w internecie, a nowo powstałe chcą ją szybko założyć. Czy opłaca się kupować stronę firmową?

Projekty stron www

Tworzeniem stron www zajmują się informatycy i webmasterzy oraz specjaliści z różnych dziedzin wiedzy w zależności od tego, jaka tematyka podejmowana jest przez konkretną stronę internetową. Najpierw zajmują się oni projektem strony www, a następnie wykonaniem jest szaty graficznej, a dopiero na końcu na takiej stronie umieszczane są konkretne treści.

Projekt strony www może zostać wykonany zarówno przez specjalną firmę zajmującą się wykonywaniem tego typu zleceń, jak i przez osobę prywatną, która chce zostać administratorem takiej strony. Natomiast jej szata graficzna opracowywana jest już przez specjalistów, którzy dobrze wiedzą, w jaki sposób sprawić, żeby jakaś strona internetowa szybko się otwierała na wszelkiego rodzaju sprzętach.


Web designerzy i ich narzędzia

Technologii wykonywania stron z roku an rok jest coraz więcej. Co prawda używają one tych samych języków i skryptów, jednak w najnowszych wersjach. Obecnie używane frameworki do tworzenia stron bardzo ułatwiają programistom i web designerom ich prace.

Animacje, responsywność i dostosowanie do użytkownika to najważniejsze cechy nowoczesnych projektów i realizacji. Użytkownik jest tutaj najważniejszy, ponieważ to on jest odbiorcą treści prezentowanych na stronach i to dla niego te treści powinny być publikowane. Warto zadbać o czytelność i spójność całości strony, tak aby użytkownik mógł bez problemu znaleźć to czego potrzebuje.


Początki e-commerce

Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny



© 2019 http://eltermserwis.waw.pl/